štvrtok 31. augusta 2023

Tunika k zavinovacím nohaviciam

       Na zavinovacie nohavoce som minula 2,5m mušelínu a ešte mi 1,5m zo 4m ostalo. Využila som to na vyskúšanie strihu na tuniku č. 409 z Burdy Plus 02/2023. Zmenšovala som rozmer na č.42 a chcela som si byť istá rozmerom, lebo podľa toho istého strihu sa šijú aj dlhé šaty č. 408, na ktoré sa chystám.

      Rozmer sedí, zmestila som sa :) Tie rukávy sú zbytočne široké, ale tie sú na šatách iné, to nevadí ...
      Núka sa otázka, vynosím túto tuniku? ☺☺☺ Nohavice som si sama pre seba nazvala 'pyžamové'. Teraz už mám celé pyžamko a ono sa ani nedá opísať, ako úžasne pohodlne sa v tom cítim ♥♥♥ A keďže v mojom veku už neriešim, kto si čo myslí, už som v tomto kompletnom pyžamku bola aj v práci ☻☻☻ Nech žijú pyžamá!!!
                                                                                 Marta

8 komentárov: