sobota 13. januára 2024

Vianočné podšálky

       Na prelome rokov som nutne potrebovala niečo malé ušiť. Depresia z kuchyne :D A tak som na Silvestra vyšívala ...


      Výšivku som kúpila na Embroidery Library. Prvé kúsky som vyšívala na rozpustný vlizelín, aby boli hrany krásne čisté. Po vypratí vlizelínu som to prestala pokladať za dobrý nápad. Na rozdiel od Kiwi Embroidery podšálok, kde sa podklad prišije a následne obstrihne v rámčeku, Embroidery Library chce vystrihnúť tvar dopredu a položiť do predvyšívaného obrysu. No ak sa len pol mm netrafíte, obrysový cik-cak máte vo vnútri prázdny ... A nikdy tak presne nevystrihnete, presne nevložite do obrysu , ako keď obstrihnete v rámčeku. Nuž ďalšie 4 podšálky som vyšila na trhací vlizelín (ten určite ostane v cik-caku po odtrhnutí), ale vlastne ani pri jedných si nie som istá, čo s tým urobí pranie ... No proste, niet nad Kiwi Embroidery podšálky :)

      Tu vidíte čisté kraje podšálok vyšitých na vodou rozpustný vlizelín a biele okraje vyšité na trhací podklad:
                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Podkafíčka máš krásný. Mně když prosvítá trhací vliselín , použiji na kraj fix na látky a tím to zamaluji. Vydrží i vypraní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No fix mám len čierny :D Ale vďaka za radu Reni, možno sa niekedy pridá ...

      Odstrániť
  2. Chcela som Ťa napodobniť, ale vidím, že je to náročné 😉❤️, neviem ako by sám to zvládla.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marti, ať tak nebo tak, rozhodně jsou krásné a profesionálně ušité!
    Přeji krásné zimní dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je tedy nádhera. Ty jsi opravdu moc šikovná. Vše je vždycky naprosto precizní práce !!!!!!
    Měj se hezky a měj klidné dny nového roku !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť