piatok 19. januára 2024

Vianočné šitie v novom roku

       Už dávno som si chcela došiť vankúš 50x50cm k vianočnej sérii do zádveria. Nejak som 3 roky nestíhala, ale keď som sa na Silvestra rozbehla s vyšívaním, vyšila som po novom roku aj chýbajúci obrázok na vankúš. Minulý víkend (11. a 12.1.) som vankúš aj ušila. Dávno som nič patchworkové neušila, normálne sa teším :)


Látky: česká bavlna, výšivky od  Ace Point Embroidery
Rozmer:
54x54cm, výplň 50x50cm   
Výplň: termolín 80g

      Zapínanie vankúšov robím prekryté a na gombíky. Aj sa na tom dá ležať, aj si to v prípade problémov ktokoľvek vie opraviť. Pokazený zips je proste nočná mora, odtrhnutý gombík je bežná vec :)

                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Máš to krásný. Já jsem se z běhounem opičila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Reni :) A nebola si jediná, to je v pohode. Je to krásny vzor, treba využiť !

      Odstrániť
  2. Dokonalá práce jako všechno, co ti projde rukama.
    Marti, přeji krásné dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak zase krásná práce ! Polštář se mi líbí moc.
    Měj se hezky a měj pohodové dny !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť