nedeľa 11. februára 2024

Ako využiť molitanovú drť

       Keď som šila vankúše na terasu, objednala som si molitanovú drť, aby boli vankúše tvarovo pevnejšie a nespľasli po mesiaci. Nevedela som, koľko mi toho treba, ale 1kg mi prišlo málo ... tak som vzala 5kg z Meditecu. Zabalili to riadne idiotsky. Igelitový sáčok s drťou  ako vankúš zvinuli do roličky a polepili všade priesvitnou lepiacou páskou, vôbec som nevedela ako otvárať, proste som kdesi strihala a prekladala drť do sáčkov. Sypať sa to nedalo, lebo sa to všade prichytávalo. Molitan som mala nakoniec v celom dome, preniesol sa prichytený na teplákoch, rukávoch !!! Nadávala som ako pohan, čo mi to za blbosť napadla ... No a nakoniec som minula asi 1,5kg :D Ostalo mi pol izby molitanovej drte :D Tak som si vymyslela vankúš na spanie, nech ju trochu miniem.

      Je to dlhý vankúš, ktorý pri spaní na boku objímete a vyložíte na neho vrchnú nohu - vankúš takto podoprie vrchnú ruku aj nohu. A tým sa odľahčia a oddýchnu si bedrové aj ramenné kĺby a ráno nebolia. Urobila som vankúš 53x133cm, je to riadny macko, našťastie mám širšiu posteľ. Ušila som si aj obliečku zo starých obliečok, ktoré som už nepoužívala. Proste zvyškový projekt. A už môžem v noci vankúš objímať ... ale ... minula som asi 1kg molitanovej drte a stále mi asi 2,5 kg ostalo :D Na porazenie! :D

                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Marti mám stejnou zkušenost. Molitanová drť byla všude. Ale nakonec jsem spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mala som sa najskor opytat na skusenosti :) Ale nemala by som vankus na spanie ... vsetko zle je na nieco dobre, vsak :)

      Odstrániť
  2. Tuto zkušenost s molitanem mám taky. PRACUJI S NIM UZ JEN V GUMOVYCH RUKAVICICH a venku. Ale povedlo se ti to😍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No takže som blbec, čo sa učí na vlastných chybách :) Nabudúce sa mám najskôr opýtať skúsenejších ...

      Odstrániť
  3. No, to sis tedy užila! Nadávala bych taky. Ale polštář se určitě hodí.
    Marti, měj příjemný den. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka za pochopenie :) Som rada, že je to za mnou ...

      Odstrániť
  4. Taky vím, co molitanová drť umí :-) Ale jako výplň polštářků na gauč je dobrá.
    Hezké dny, Marti !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Plačem ... všetky ste vedeli... Prečo som sa neopýtala???

      Odstrániť