utorok 27. februára 2024

Ľahká, veľká a nepremokavá ...

       Chystám sa do Dublinu. Pre prípad dažďa potrebujem tašku nepremokavú a dosť veľkú, aby som mohla so sebou vláčiť teplý čaj v termoske. Zároveň musí byť bez výstuže, lebo ju musím zbaliť do ruksaku. Tak som si objednala kočiarovinu a  predminulý víkend som si sadla za šijací stroj ...


      Najviac ma potrápila výšivka. Na polovici výšivky mi povyťahovalo bielu spodnú niť hore. Zobrala som červenú centrofixu a premaľovala to :D Ešte že je tá výšivka taká jednoduchá ... Ale aj keby nie, je to pre mňa, nejde o život. No taška je hotová, môžem vyraziť :)

                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Marti, nejdřív se omluvím za to jméno - většinou, když se mi to povede, tak mi to hned dojde, tady jsem fakt ani nezabrala... Pardon!
    Taška je parádní, určitě ti na tvých toulkách skvěle poslouží!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taška poslúžila výborne - je veľká, aby sa tam vošla termoska ☺

      Odstrániť
  2. Bezva taška s bezva výšivkou.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super taška. A už se těším na cestopis.

    OdpovedaťOdstrániť