utorok 15. februára 2022

Konečne nové tepláky

       Konočne, lebo tie staré mali byť v koši už asi pred rokom :( Lenže som zimomrivá a  potrebujem hrubšie tepláky - a také zohnať, to sa vždy ubehám po obchodoch do vyčerpania. Absolútne sa mi nechcelo ... Ale overlock doma tento problém vyriešil :)

Strih:  Prošikulky tepláky Home, ale nenašívala som spodný náplet a tepláky som predĺžila. 
Veľkosť: 44 + rozšírené na zadku kvôli málo elastickému materiálu
Materiál:  teplákovina počesaná 250g/m2, 80% bavlna, 20% polyester, náplet do pásu tunel šírky 35 cm (obvod 70cm), guma do pásu šírky 3,5cm (tá mohla byť kľudne 5cm...)
Spotreba: 1,05m teplákoviny šírky 150cm, 14cm náplet, 80 cm guma

      V nových teplákoch sa cítim výborne a ani ma netrápi tá 3,5cm guma, hoci by to určite bolo lepšie s 5cm gumou. Takže prikladám aj jednu fotku na hranici znesiteľnosti cenzúrou :D Nech vidíte aj reálne na postave ... a inak už sa teším na patchwork, už mi chýba :)

                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Overlock je super, co? Rychle ses sžila:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplný súhlas, je super!!! :) Hlavne to, že za 1-2 dni je všetko hotové ... to v patchworku mi všetko trvá 7-365 dní a aj viac, keď to zabudnem rozšité v skrini :D

      Odstrániť
  2. Marti, asi není nic, co nezvládneš ušít!
    Paráda je paráda, ale není nad pohodlné tepláčky!
    Vypadají opravdu skvěle a věřím, že ti je v nich moc dobře.
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka ďakujem ... hlavne v poslednzch 2 rokoch dostali všetky teplaky na svete zabrať :D Pozdravujem, Marta

      Odstrániť
  3. I tepláky mohou být parádní. A ty Tvoje jsou.
    Povedly se!
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť