sobota 1. apríla 2023

Šaty Italiano III.

       Tieto šaty sú s príbehom, ale to asi vidno z prvej fotky ...

      V nightshoppingu Unuodesign som si kúpila 4m Venezie (21,6€) a chcela som jednoznačne dlhé Italiano. V januári som sa vytrápila, a ušila ich ... Tá Venezia je naozaj jemná a náročná látka, nekamaráti sa niekedy s niťami, niekedy s ihlami, stroje vynechávajú stehy. Vytrápila ma i na overlocku i na rovnostehu. Ale nakoniec som vyhrala ♥ Nechala som dlhé rukávy, lebo tak som to cítila, veď bola zima. Tie možno na leto skrátim. Hlavne som ale netušila, ako ich dokážem nafotiť, keďže v zime vonku nepôjdem a dnu sa hádam ani celé na fotku nevojdu☺

      A potom som našla letenky z Košíc do Sevilly na február, moja zlatá kamoška Dáška sa odhodlala ísť so mnou a šaty som jednoducho zbalila. Lebo v tom je Venezia dobrá, nekrčí sa.

Práve som sa prezliekla za stĺpom po mojej ľavej ruke a som nadšená, že sa podarilo a nikoho som nepohoršila :D

      Prvý deň v Seville nám hlásili večer 21 stupňov. Šaty som celý deň vláčila v taške (ráno bolo 8 stupňov ☻) a večer som nám naplánovala Plazu de España v šatách, nech som raz za princeznú. Prezliekala som sa za stĺpom. Na námestí bolo dosť ľudí, ale za môj stĺp sa nažil nakuknúť len jeden pán. Asi pochopil a počkal ☺ A potom chytila Dáška do ruky svoj mobil a na to že nie som žiadna modelka, vyčarovala takéto krásne fotky ... Užite si moje nové Italiano na Plaza de España v  Seville ♥

    

      Čerešnička na torte, Dáška ma donútila zatočiť sa ...


      Dúfam, že sa Vám ochutnávka zo Sevilly v kombinácii s mojimi novými šatami páčila. Kto má rád moje cestopisy, tešte sa, Sevilla a celá Andalúzia sú nádherné a počas nášho výletu sme toho videli a navštívili podstatne viac. Bude o čom písať ... A Dáška, tebe ďakujem, keď nabudúce ušijem šaty, rovno plánujem ďalší výlet s tebou :)
                                                                                 Marta

10 komentárov:

  1. Kombinace Itálie se Španělskem se povedla skutečně na výbornou!
    Marti, přeji krásnou neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dve úžasné krajiny, nemohlo to inak dopadnúť ☺ Ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Krásné šaty, krásné fotky a moc, moc Ti šaty sluší.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné šaty, krásná modelka, super destinace.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné šaty, které vám opravdu moc sluší a skvělé fotky! Takové kulisy k focení člověk nemá každý den:-)

    OdpovedaťOdstrániť