nedeľa 16. apríla 2023

Medzi kvetmi II.

      Pred 2 rokmi som si uháčkovala tuniku Medzi kvetmi. Nebola som celkom spokojná, je dosť veľká. Hoci som po dokončení neverila, že sa do takéhoto projektu ešte raz pustím, pustila som sa niekedy začiatkom roka 2022 a v januári 2023 som dokončila ...


Návod: nie je, tunika je háčkovaná podľa obrázka tuniky od Svetlany Smirnovej
Vlna: Alize Miss 60 - Black (150g), Miss Batik 3716 (335g)
Háčik: č. 2  
Veľkosť: M
Háčkovaný: január 2022-január 2023
      Kúpila som si pod tuniku béžové tričko a keďže sa celkom oteplilo, tak zajtra môžem vziať do práce. Kým predchádzajúca farebná kombinácia pripomínala divokú orchideu, táto mi príde ako šialená hortenzia. Napriek týmto výrazným farebným kombináciám, ani jedna z týchto tuník nepôsobí na mňa extravagantne, skôr len jedinečne a umelecky a cítim sa v nich skvele ...
                                                                                 Marta

10 komentárov:

  1. Marti, tunika je parádní , hezká barevná kombinace . Moc Ti sluší.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marti, je krásná a smekám - to začišťování tolika květu by mě zabilo :o)
    Moc ti sluší!
    Užij si jaro!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka začisťujem priebežne. Už som pochopila, že na kocni, naraz, ma to psychicky položí a nedám to ... :) Ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. No teda ! To musela být makačka. Je to moc krásné !!!
    Ty jsi tááák šikovná !!!!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola, ale stála za to. Tento druhý pokus vyšiel na jedničku :) Ďakujem ♥

      Odstrániť