nedeľa 23. apríla 2023

Tepláky a softshellové nohavice

       Počas Veľkej noci som si našla čas na šitie nohavíc. Vznikli jedny softshellové a jedny warmkeeprové.


       Prvé boli warmkeeprové. Strih na nohavice Home od Prošikulky som zúžila a šila. Všetci na facebooku píšu, aký je warmkeeper teplý. Mne nepríde. Je jemný, naťahovací a celkovo mám z nohavíc pocit, že mám na sebe hrubšie pančuchy.  A to mám warmkeeper od Unuodesign, 430g. Tepláky mám z teplákoviny 240g a 280g, obe sú výrazne hutnejšie, silnejšie, teplejšie. Tak neviem, kde sa stala chyba ... A tiež neviem, či mám warmkeeprové tepláky alebo pančušky :)

      Druhé nohavice boli softshellové zo zimného softshelu s flísom 5/10 od Unuodesign.

      Vedome som išla do pokusu. Šila som nohavice Action od Unuodesign, ktoré sú na pružný softshell. Vybrala som preto veľkosť L. No ale bolo málo. Asi aj preto, že na mňa majú krátky sed. Takže na konci som do posledného vnútorného švu, medzi nohami, vložila pásik 2-4cm a rozšírila tak sed a stehná. Sadnú ako uliate, dobre sa v nich aj hýbe. Takže na budúce, z nepružného materiálu aspoň 2XL, z pružného XL. Kvôli veľkému zadku :D Toľku ku strihu.
      K látke poviem, že fakt je to ako igelit na nohách, určite musím vyskúšať nejaký kvalitnejší zimný softshell. Ale bol to pokus, nesťažujem sa. No a keďže na hornej fotke veľa nevidno, prikladám detaily - záševky na kolenách a prestrihnutie na zadku.
                                                                                 Marta

5 komentárov:

  1. Hodně závisí na výrobci. Také mám dva různé warmy od různých prodejců. Z toho jednoho mám legíny, které jsou opravdu moc teplé a nosila jsem je celou zimu. A ty druhé jsou jiné, hebčí, šít z nich ale budu až na podzim a uvidím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Hani za skúsenosti. Ja ich určite využijem a vyskúšam aj inde kúpiť, uvidím ...

      Odstrániť
  2. Tak co se látek týče, nemám co říct, jsem fakt nepolíbená. Ty ušiješ cokoli! Jedny softshellové kalhoty mám, ale není to zrovna můj oblíbený materiál...
    Marti, měj hezké jarní dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež nemusím to šušťanie softshellu, ale neprefúkne ho, to je super ... Krásne dni, Helenka ♥

      Odstrániť
  3. Jsi prostě šikovná, ušiješ všechno !!!!
    Hezké dny, Marti !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť