nedeľa 30. septembra 2018

Call It Spring

Potrebovala som niečo jednofarebné k dlhej letnej sukni, ale obliecť v lete som ho už nestihla ... som pripravená na ďalšie leto :)


Návod: Call It Spring od Drops Design
Vlna: DROPS Safran (18 - off white) 275g
Ihlice:  č.3,5
Veľkosť:


Plietla som z tenšej priadze a na tenších ihliciach oproti návodu, aby bolo tričko jemnejšie. Celkom ujde, teším sa na to budúce leto :)


Zo zvyškov Love you 7 a Safranu som si nakoniec uháčkovala macíka, výška 9cm ♥ Ešte mám dosť zvyškov, rozhodne neostane jedináčik ;)


A na záver famfáry !!! Víťazkou modrej šatky Nurmilintu z mojej giveaway sa stáva

Alexandra Fenclová

ktorá hlasovala na facebooku. Saške blahoželám :)
                                                                                 Marta

2 komentáre:

  1. Marti, tričko je moc krásné, v létě budeš ráda, že ho máš! Já mám takový šál, který bude mít premiéru až za čas... Medvídek je kouzelný!
    Gratuluji vítězce a tebe moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka ďakujem za krásne slová a pozdravujem ♥ A idem mrknúť, či už nemáš ten druhý diel Kréty na blogu ;)

      Odstrániť