utorok 18. septembra 2018

Nurmilintu alebo ... pošli to ďalej :)

Pošli radosť do sveta a ona sa ti vráti ...

Mne začiatkom leta urobili radosť dokonca dve dušičky!
Najprv mi Deniska Ciranová (Zebrapatchwork) darovala nádhernú ručne farbenú modrú priadzu. K tej som chcela dokúpiť merino v Žienke domácej, ale nakoniec som aj toto (úplne náhodou) dostala od Marienky Tobiášovej ako darček, a tak som nemohla od dvojitej radosti inak, ako spáchať niečo, čo môže potešiť niekoho ďalšieho ...

Túto krásnu modrú šatku pošlem niekomu, kto miluje modrú, má počas sychravých dní rád krk v teple a prijme ponúknutú trošku potešenia odo mňa, Denisky a Marienky :)

Stačí sledovať môj blog (cez blogger alebo google+) a napísať tu nejaký komentár do 30.septembra.2018, do 12:00 (na obed) - to je nevyhnutné, aby som vedela, kto má záujem  ;)
Klasicky ako u mňa, zverejním tento giveaway aj na mojej fb stránke Beruška v akcii a ak sa zapojíte aj tam, zaradím vás do žrebovania 2x.

Ak sa na vás neusmeje šťastie, nevadí, upleťte si vlastnú šatku, návad je zdarma:

Návod: Nurmilintu od Heidy Alander
Vlna: neznáma melírovaná vlna od Denisky Ciranovej (Zebrapatchwork) a  DROPS Merino Extra Fine Uni (č. 13 - džínsová modrá) od Marienky Tobiášovej Kuzmovej (Žienka domáca)
Ihlice:  č.4


Krásny septembrový deň!


                                                                                 Marta

9 komentárov:

  1. Marti, šátek je nádherky a jak vidím vlně jsi propadla a jde ti to s ní mooc hezky, krásný den Venda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. MArtuška, nádherná šatka a modrú milujem :-) Obdivujem Vaše výrobky patchwork a i krásne pleteninky. Majku Tobiášovú nepoznám osobne, ale často u nej nakupujem. Obidve ste milé dušičky, to sa dá vycítiť i na diaľku :-) Nech sa Vám darí aj naďalej v tvorení i v živote :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná šatka, obdivujem, lebo neštrikujem ani neháčkujem. Prajem pekné babie leto,
    Aďka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Marti nádherný šátek. Jsi neskutečně šikovná baba.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je krása!!!!! A ta modrá od holek je boží!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marti, to je krásné. Radost se násobí.
    Šátek se ti moc povedl.
    Krásné dny a hodně radosti!!!
    Bohunka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Marti, ten se povedl 👍 A dvě barvy jsou výborný nápad. Krásný podzim s tvořením :-) Pavla

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Marti, moc hezká myšlenka a krásná práce.
    K tobě je radost zajít!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť