nedeľa 1. mája 2022

Tričká s krátkym rukávom

       Sľúbila som letné tričká, šila som letné tričká so zriasením na prsiach pomocou lastinu, nech sa páči ... Prvý kúsok som reálne šila ako posledný. Kým som strihla najkrajšiu látku, chcela som mať natrénované :)

      Tričko je z bavlneného úpletu 95% bavlna + 5% elastan, 200g/m2.

      Druhý kúsok, ten istý strih. Tak isto bavlnený úplet 95% bavlna + 5% elastan, 200g/m2.

      Posledný kúsok je iný strih - pôvodný strih na tričko s dlhým rukávom od Prošikulky, ktoreré som šila, len s krátkym rukávom. Je to aj iný materiál - športový úplet 40% bavlna + 35% viskóza + 20% polyester + 5 % lycra, 200g/m2. Bol v zľave, kúpila som ho na trénovanie.

      Bála som sa, čo to bude za kvalitu, či vôbec oblečiem, ale je celkom príjemný, vynosím.

      K béžovému tričku som stihla spracovať zvyšky - 2 jednovrstvové čelenky a nohavičky. Mám na sebe, sú mi ako uliate!

       Nakoniec som si neodpustila koláž na tému moje letné tričko :)

      Dievčatá, želám krásny máj plný energie ... ja idem vyhodiť všetky staré tričká a strihnúť nohavičky aj zo zvyšku kvietkovanej látky :)

                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Áno, chytilo ma to - teraz chcem vyskúšať prekrížený výstrih, na tričko aj na šaty. Drž palce :)

      Odstrániť
  2. Všetko je veľmi vydarené. Môžem pár otázok 😉? Ten lastin sa prišije až po olemovani vystrihu a je predný diel kvôli riaseniu strihany dlhší? Odkiaľ máte prosim strih na nohavicky? Vyzerajú skvelo. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lastin som našívala pred lemovaním výstrihu, dokonca aj pred vystrihnutím výstrihu - lepšie sa s tým manipuluje, keď je vzadu za čo držať ... Nohavičky mám od Prošikulky. Kúpila som pôvodne len strih na bikiny, zdal sa mi na obrázkoch dosť vysoký, ale nie je. Takže som si to už opravila a zvýšila sama. Keď teda chcete klasiku, odporúčam tam kúpiť strih na klasické nohavičky, hoci sa zdajú na obrázku priveľké. Alebo rozstrihajte nejaké vaše obľúbené nohavičky a máte strih ... tak som to urobila s tým tričkom s lastinom (strih je z trička z Orsay). Držím palce.

      Odstrániť
  3. Marti, jedno hezčí než druhé! Ušila sis parádní letní garderóbu! Krásné kousky!
    Přeji hezký zbytek neděle, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len teraz musím 3ks vyhodiť zo skrine, aby mi z nej nevypadávali, to bude ťažšie ako to šitie ☺ Krásne dni, Heleka ♥

      Odstrániť
  4. Jeden kousek hezčí nežli druhý. Určitě se za Tebou leckdo otočí. Jsi opravdu šikovná !
    Hezké dny, Marti !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani ďakujem! Taká pochvala a ešte od ženy, to si zvlášť cením ♥ Ďakujem ♥

      Odstrániť