utorok 17. mája 2022

Zvyšky úpletu

      Minulý týždeň som bola na dovolenke - zablúdila som ďaleko za hranice všedných dní. Ale ešte pred odchodom som zúžitkovala aj zvyšky po treťom tričku. Ušila som už klasicky nohavičky a dve jednovrstvové čelenky a už som ich na spomínanom výlete aj vyvetrala. 

      Tričko v kombinácii s čelenkou zožalo na výlete úspech, bola som na seba naozaj hrdá ☺ Spracujem fotky a ukážem ☺ Len pre úplnosť, nohavičky som neukazovala ☻☻☻
                                                                                 Marta

6 komentárov:

  1. Marti, myslím, že ti ty kalhotky si mohla ukazovat - jsou opravdu kouzelné!
    Těším se na tvou reportáž z dovolené a přeji příjemné dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D no tak až nabudúce :D Dúfam, že nevzbudím všeobecné pohoršenie :D Krásne dni!!!

      Odstrániť
  2. Jsi prostě moc šikovná !!!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani ďakujem, snažím sa a učím a čerpám inšpirácie aj u teba ;) ♥

      Odstrániť
  3. Máš to hezčí a hezčí. Těším se na cestopis z dovolenky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Reni ... a na ten cestois sa teším aj ja, bude o čom písať a aj fotky celkom vyšli ;)

      Odstrániť