utorok 5. júla 2022

Tričko-maratón

       Koncom júna sme išli na týždeň do Prahy, synovi na promócie. A aby sme to nemali ľahké, dcéra si objednala 4 tričká. Takže týždeň pred odchodom som šila ako v manufaktúre :) Ale úlohu som splnila :)

      Šila som 3 tričká v pastelových farbách so zriasením na prsiach a jedno klasické biele, veľkosť cca 38. Modelka bola ďaleko, tentokrát som teda pofotila narýchlo, v deň odchodu, len na zemi.
      Ale som rada, že sa jej páčia, začína sa ten overlock vyplácať :)
                                                                                 Marta

8 komentárov:

  1. Parádní kousky, jsi hodná maminka!
    Přeji hezké dny a posílám velké gratulace synovi! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo by sme pre svoje princezné neurobili :) Krásne dni, Marta

      Odstrániť
  2. Moc pěkná trička. Jak už jsem Ti psala, jsi opravdu moc šikovná.
    Měj hezké letní dny !
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velká gratulace synovi. Trička ani chválit nemusím. Jsou super. Z čeho jsi je šila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni vďaka :) Tričká sú všetky z bavlneného úpletu (+ 5% elastan)

      Odstrániť